سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

102/9/12
1:12 ع

جملات کوتاه مخ زنی طنز و خنده دار جدید

 

 

 

برای برقراری یک رابطه جدید و یا ایجاد تنوع در رابطه عاشقانه یا دوستانه ای که دارید می توانید دست به دامن جملات مخ زنی شوید و از تیکه های بانمک برای زدن مخ دیگران و به خصوص دخترها استفاده کنید. البته این که به چه شکل از متلک ها و تیکه های مخ زنی استفاده کنید هم مهم است. زمان به کار بردن آن ها و از همه مهمتر شناخت روحیات طرف مقابل را هم باید بسنجید. جملات جذاب برای مخ زنی را انتخاب کنید. استفاده از جملات مخ زنی خنده دار و کلیشه ای شده هم می تواند باعث لبخند زدن شود و شروع مکالمه را برای شما آسان کند. در این مطلب از مینویسم مجموعه ای از جملات قشنگ برای مخ زنی آورده شده است. سعی شده جملات معروف مخ زنی در 2 بخش جملات مخ زنی خنده دار و جملات مخ زنی عاشقانه آورده شود تا انتخاب برای شما ساده گردد.

فهرست مطالب

  • جملات مخ زنی خنده دار
  • جملات مخ زنی عاشقانه

جملات مخ زنی خنده دار

  • اگه بیای تو زندگیم قبض برقم نصف میشه.آخه میشی روشنایی زندگیم
  • من شمارو میشناسم؟ اخه خیلی شبیه دوست دختر بعدی هستین
  • مطمئنی خسته نیستی؟ تموم روزو تو ذهن من بودی لعنتی!
  • توپم افتاده تو دایرکتتون میتونم بیام برش دارم؟
  • خانوم افتخار میدی ضربان قلبم برای تو باشه
  • میشه عروس ننم شی؟
  • شماره بدم پاره میکنی؟
  •  مستقیم از کدوم طرفه
  • دماغتو تازه خریدی برچسبش و نکندی
  • دهات چه خبر
  • آب دماغتیم آنتی هیستامین بخور فنا شیم 
  • خانوم شماره کفشمو بدم؟
  • داماد خوب نیستا
  • خواهر اگه نمازتون دیر شده برسونمتون 
  • من بگیرما
  • بند کفشتیم گره بزن خفه شیم
  • میشه با گوشیتون زنگ بزنم به خودم
  • خانم پا نمیدی ؟ واسه رزمنده میخوام 
  • من شماره موبایلمو گم کردم، میتونم شماره موبایل تو رو داشته باشم
  • حیف که روزم وگرنه جیگرتو میخوردم 
  • خانوم ببخشید کدوم سیبیله کدوم ابرو
  • میشه جورابمو تو چشات آب بکشم
  • راننده عینک بزن بغل بعد بیا بغل
  • دود اگزوزت H2o هوای ماست
  • منو جایی ندیدی
  • با بقیه متفاوت باش، بگو بله!
  • خب من اینجام دیگه چه آرزویی داشتی
  • دکترم گفته ویتامین U لازم دارم
  • کاش دانشمندا زودتر ثابت کنن تو باید مالِ من باشی

جملات مخ زنی عاشقانه

  • ‏من اون پیرهنیم که فقط رو تن تو قشنگه …
  • وقتی نگات میکنم نمیشه به حرفات گوش داد
  • ‏عاشقانه‌ ترین آهنگای که دارم ویساته!!
  • ‏مثل تو زیاده اما هیچکدوم تو نمیشه
  • تو حواس پرتی مورد علاقه منی
  • اگه بیای تو زندگیم قبض برقم نصف میشه.آخه میشی روشنایی زندگیم
  • تو مورفینے هستے ?ه من دوست دارم تا آخر عمر بهم تزریق ?نن…
  • اجازه میدی با تو پیر بشم؟
  • تو خیلی خاصی
  • با تو بودن بی نظیره
  • تا من هستم نگران نباش
  • تو به من احساس خوب و واقعی می دهی
  • تو ذهن منو میخونی
  • صحبت کردن با شما قسمت مورد علاقه روز من است.
  • تو حواس پرتی مورد علاقه منی
  • سیری هستی؟ چون تو من را خودکار تکمیل می کنی.
  • فکر می‌ کنم بهت معتاد شدم و به شدت به دوز دیگه ای نیاز دارم.
  • هر لحظه ای که با تو نیستم مثل یک ابدیت است
  • روزی که بدون تو سپری شود، روز تلف شده است
  • تو کلید آرامش من هستی
  • مرا به قلب خود ببر، زیرا به آنجا تعلق دارم
  • تو مرا وادار می کنی که مرد بهتری باشم
  • وقتی تو را ترک می کنم، در دنیای غریبه ها گم می شوم
  • تو تنها چیزی در زندگی من هستی که واقعی است.
  • باعث افتخار است که قلبم توسط تو بشکند.
  • مثل این است که کل کیهان فقط برای اینکه من و تو را دور هم جمع کند وجود داشته است.
  • یکی باید خدا را صدا بزند و بگوید یکی از فرشتگانش گم شده است.
  • تو یکی از دلایل گرم شدن کره زمینی
  • تو بهترین چیزی هستی که هرگز انتظارش را نداشتم
  • تو ویروسی هستی؟ تو باعث می شی سیستم من خراب بشه.
  • چرا همیشه خداحافظی رو برای من سخت می کنی؟
  • لبخند زیبایی دارید
  • فکر می کنم با هم عالی باشیم
  • از بین تمام منحنی های زیبای شما، لبخند شما مورد علاقه من است.
  • فقط فکر تو صبح مرا روشن می کند. (می توانید از مجموعه صبح بخیر عاشقانه استفاده کنید.)
  • صورتم از تمام لبخند هایی که با فکر کردن به تو انجام داده ام درد می کند

اما چند نکته را برای مخ زنی رعایت کنید تا بتونید با موفقیت شخص دلخواه خود را جذب کنید:

  • اول اینکه همیشه مودب باشید.
  • فرد مقابل را به چالش بکشید و با رعایت حریم خصوصی ازش سوالای شخصی جالب بپرسید.
  • سعی کنید که همه مکالماتتون رو به خاطر بسپرید.
  • نقاط مشترک با هم را پیدا کنید.
  • .خودتان باشید


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ